Povestiri din gradina cu pisici, de Candice Luana Dragota


Prin generozitatea autoarei, gasiti "Povestiri din gradina cu pisici" si pe Give 4 Animals, la pretul de 20 lei.

"Povestiri din gradina cu pisici" este prima carte a lui Candice Luana Dragota.
Autoarea spune: "Povestirile din gradina cu pisici " sunt rodul iubirii mele fata de copii si animale. Sunt niste povesti cu talc , ce dezvaluie lumea fabuloasa a unor pisici năzdrăvane, care , prin şotiile şi poznele lor îi vor învăţa pe cei mici cum sa fie mai buni. Este un univers hazliu, rotund şi egal cu sine însuşi , asemenea ghemului de sfoara cu care se joacă o pisică."

Candice Luana Dragota este filolog si fost profesor de literatura romana si universala (povestile cu morala tradeaza vocatia de dascal).
De peste 10 ani creste pisici de rasa si lupta pentru drepturile animalelor.
In anul 2006 impreuna cu niste prieteni a pus bazele "Asociatiei Feline Sofisticat", care este acum un club puternic, cu peste 200 de membri si care realizeaza doua expozitii internationale de pisici anual.

Cartea are o grafica exceptionala. Ilustratiile de genul vintage ne poarta direct in lumea fabuloasa a basmului.
"Eu cred in semne si premonitii. Intalnirea mea cu pictorita Anca Sarbu a fost definitorie pentru cartea mea.Prin penelul ei personajele cartii mele au prins contur, culoare, viata", ne marturisteste Candice Luana Dragota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu